miercuri, 16 octombrie 2019

Grupuri : Jocul Vietii si Manifestarea Abundentei

Buna dragilor,
imi cer scuze ca nu am mai postat de mult insa am avut multe activitati in viata mea personala cat si pe grupurile de WhatApp.

Am inceput 2 grupuri:
1. Jocul Vietii de Florence Scovel Shinn - pe acest grup postez undeva intre 2-5 postari pe zi din cartea mentionata. Atasez aici o mica parte din mesaje.





2. Momentan fac doua grupuri in paralel. Primul este inceput in data de 8 octombrie iar cel de a-l doilea l-am inceput de ieri. Daca mai sunt cereri mai pot crea inca un grup.

Pentru a te inregistra pe unul dintre grupuri sau pe ambele trimite un mesaj pe whatsapp la ce grup doresti sa participi. Nr meu de tel. 0727573431.

Un comentariu:

  1. Mely, a fost o calatorie minunata ca toate calatoriile facute sub indrumarea ta. O calatorie in care am constientizat relatia mea cu banii, cu prosperitatea in general dar si relatia cu parintii( tipare repetate, imprumutate de la ei). Am constietizat ca toti cei care am crezut ca mi-au facut rau de fapt mi-au facut un bine. Am constientizat ca eu sunt scenarista si regizoarea propriei mele vieti dar am de luptat, inca, cu multe limitari. Multe din aceste limitari le-am constientizat dar cu cat sap mai adanc mai gasesc limitari cu care nai am de lucru. Mely, multumesc cu recunostinta si iubire pentru aceasta calatorie!

    RăspundețiȘtergere