marți, 10 martie 2020

7 practici spirituale -10 martie 2020

Astazi 10 martie am inceput calatoria primiilor 7 pasi practici in orice cale spirituala autentica.

Vom petrece impreuna 7 teme importante timp de 3 saptamani. Voi trimite temele miercuri si Sambata pentru a avea timp pentru pracitca si pentru a impartasi pe grup constientizarile.


Temele abordate:
1. Despre consacrare
2. Despre respiratia corecta si influenta ei
3. Relaxarea profunda yogina
4. Puterea gandului
5. Iertarea
6. Legea Daruirii
7. Meditatia adevarata autentica

Grupul este gratuit si il sustin pe WhatsApp.  Trimite un mesaj particip "7 practici spirituale "  - fac mai multe grupuri de aceea te rog sa specifici numele grupului.



Un comentariu:

  1. Draga Mely am inceput acest drum spiritual de doar 3 luni si înainte de a ma inscrie la cursul tau gratuit m-am înscris la alt curs pe care nu l-am putut continua pt.Ca am simțit ca nu incep cu începutul si asa a si fost.
    La putin timp o prietenă Ioana Chiriac mi-a trimis invitație in grupul tău iar la scurt timp am simțit ca acest curs era ceea ce aveam nevoie la inceput de drum pe calea spirituală . Am simtit ca rezonez cu tine si cu ceea ce tu împărtășești si cum împărtășești in acest curs si altele si am învățat practici utile pt.toata viața dar încă nu nu am invatat sa fiu constantă in aceste practici dar intenționez sa devin constantă.
    Mulțumesc cu Recunoștință pentru tot ce împărtășești!
    Cu drag de la Veronica Iuliana.

    RăspundețiȘtergere