joi, 27 iunie 2019

ABCD-UL CAII SPIRITUALE -grup gratuit


Incepand de astazi am creat acest grup pe WHATSAPP pentru a impartasi cu voi experientele mele spirituale si pentru a va darui primii pasi pe calea spirituala. Este un grup practic care cere disciplina, perseverenta, rabdare. Este necesar sa postati pe grup revelatile voastre. Daca timp de 3 zile consecutiv nu postati ve-ti fi sters automat din grup. Daca aveti un program mai incarcat vorbiti cu mine in privat.

Link grup: https://web.whatsapp.com/accept?code=EksqrUwmzk2EWIx3c0KTUY
sau nr meu de telefon 0727573431.

3 comentarii:

  1. Eu m-am simtit extraordinar in grup chiar daca uneori eram obosita. Mely a fost foarte insistenta, uneori mi se parea cam dura dar pana la urma am inteles ca disciplina este esentiala in practica sprituala.Am pastrat in practica zilnica multe din cele invatate in grup. Multumesc cu recunostinta, Mely, pentru indrumarea si cunostintele transmise!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beneficiile practicii cu perseverenta si disciplina sunt uriase. Melinda este o persoana minunata, autentica, cu multa experienta pe partea de practica spirituala. Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este extraordinar ce se intampla dupa ce incepi practica cu Mely. Constientizezi prezentul, aplici, perseverezi si lucrurile se intampla pur si simplu. Mely este un exemplu si un mentor minunat, te indruma si te sfatuiesti pas cu pas. Doar daca nu vrei sa schimbi ceva, nu vei reusi. Esti minunata si iti multumesc pentru ca mi-ai fost alaturi si m-ai indrumat cand aveam mai multa nevoie.

    RăspundețiȘtergere