duminică, 12 ianuarie 2020

Astrazi (duminica 12.01.2020) incepem

Buna dragilor, astazi incepem doua din cele trei grupuri:


1. Intelepciunea filmelor ( duminica la ora 20) - filme care ne ghideaza pe calea spirituala. In acest grup ne vom intalni in fiecare duminica la ora 20 sa discutam despre temele care se regasesc in film.
Primul film este Profetiile de la Celestine pentru descrie exact pasii prin care trecem atunci cand incepem calaoria spirituala.




2. Legile Spirituale ale Succesului - Deepak Chopra. Acest grup dureaza o saptamana si vom studia cele 7 Legi dar si cum sa le punem aplicare. Vom discutata daca apar dificulati si cum sa le abordam. Ora de intalnire este 18.
Aceste legi sunt foarte importante pentru a atrage succesul, abundenta in viata noastra.  Mie personal mi-au schimbat perceptia cat si viata si imi doresc sa impartasesc cu voi asta.



Cel de-al 3-lea grup este dedicat cartiilor. Prima carte este Jocul Vietii de Scovel Shinn. Acest grup incepe Marti-14 ianuarie  ora 20.

Intalnirile sunt gratuite si ne vom intalni pe  aplicatia Zoom. 

Puteti sa imi scrieti pe WhatsApp - 0727573431.

4 comentarii:

  1. Multumesc din suflet pt toate informatiile postate pe grupul CELE 7 LEGI SPIRITUALE ALE SUCCESULUI. M am simtit extraordinar iar viata mea a inceput sa se schimbe in bine in urma practicarii meditatiilor postate aici. Multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru toate informatile postate pe grupul Cele 7 legi spirituale ale sucesului.Mam simtit extraordinar,iar viata mea a început sa se schimbe in bine in urma practicarii meditatilor .Multumesc

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru toate informațiile postate pe grupul CELE 7 LEGI SPIRITUALE ALE SUCCESULUI. 👍Mi-au fost de mare ajutor pentru evoluția mea spirituală. 😀Mulțumesc pentru reamintirea multor lucruri care le stiam dar le lăsasem "uitate"🤔. Mulțumesc pentru sfaturi, pentru călăuzire. Esti minunată Mely dragă🥰!!! Mulțumesc ca faci parte din viața mea!♥️💫🌟♥️
    Cu profundă recunoștință, Gabriela A

    RăspundețiȘtergere