marți, 21 ianuarie 2020

Grup dedicat lucrului cu chakrele


Buna dragi suflete va invit sa facem o calatorie aprofundata pe chakre. Vom studia in fiecare saptamana o chakra si cu functiile ei principale si secundare.

Va voi invata cum sa lucrati cu mantra fiecarei chakre dar si cu yantra chakrei. Atat mantra cat si yantra ne conecteaza cu chakra si trezeste aceasta chakra.
Vom lucra si cu partea intuneata a chakrei, adica in momentul in care ea se manifesta in mod dizarmonios (frica,egoism, incalcarea legilor universale etc)

Vom discuta despre vitalitate, creativitate, sexualitate, vointa, armonie, iubire, intuitie, inspiratie, comunicare, cunoastere, clarviziune,  detasare, conexiunea cu Sinele Real si cu Dumnezeu.

Acesta este un grup practic de tehnici spirituale. In toata aceasta perioada va va oferi o ocazie de a va autoevalua dar si de a va transforma la nivel interior.  

Donatia recomandata pentru acest grup este de 120 lei.
Grupul este pe whatsapp 0727573431.

Un comentariu:

  1. Buna tuturor! Am inceput lucrul cu Mely anul trecut pe la inceputul lunii august. Eram la inceput de drum, desi citisem cateva carti de spiritualitate. De la Mely am invatat cum sa meditez, cum sa fac consacrarea, legile Kibalionului si multe , multe altele. Multe cursuri au fost gratuite dar cu acelasi continut pretios in informatii si practica. Cel mai important mi s-a parut lucrul cu chakrele( poate pentru ca a fost printre ultimile cursuri parcurse😚). Am simtit ca acest lucru pe chakre mi-a dat o directie, am avut parte de multe trairi, m-am cunoscut mai bine pe mine insami. Si descarcarile theta healing au fost extrem de valoroase. Ce sa spun, nu am cuvinte sa-mi exprim toata recunostinta fata de Mely! Este adevarat ca Mely este foarte exigenta si pretinde multa practica de la cursanti. La inceput si mie mi s-a parut greu, incomod, dar mi-am dat seama ca fara practica doar introduc informatii fara valoare daca nu le pui in practica! Mely iti multumesc cu recunostinta si iubire!💖🍀🍀🍀 Simona Opritescu

    RăspundețiȘtergere