joi, 30 aprilie 2020

Tesimoniale despre grupurile sustinute timp de 1 an 2019 - 2020

Parerea ta despre toata munca mea conteaza si doresc sa ma imbunatatesc de aceea va 

20 de comentarii:

  1. Mely, o zi minunata iti doresc! Pana azi inclusiv i-am ramas credincioasa lui Sadhguru si in fiecare dimineata am meditat cu AUM cel putin 20 min uneori mai mult. Iti multumesc, Mely, cu recunostinta si iubire. Mi s-a parut foarte important acest curs pentru dezvoltarea mea pe calea spirituala!🙏🙏🙏🤗😘 Simona Opritescu

    RăspundețiȘtergere
  2. De când sunt in grupurile tale am învățat multe lucruri interesante.Sunt un om mai bun ,inaite să fac ceva gandesc mai mult. Îți multumesc din suflet dragă Mely.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet pentru tot ce m ai invatat sa aplic in viata.Tehnicile, exercitiile, meditatiile m au ajutat enorm sa imi imbunatatesc mai multe aspecte ale vieti, sa inteleg cu ce greseam eu in primul rand.Esti un om minunat.👍😘❤🤗🙏💋🌹

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru implicarea și dedicarea cu care ai predat tehnicile, exercițiile, meditațiile fiind clare și explicite.
    Am înțeles rolul lor în viața mea și rezultatele se vad prin așezarea vieții de zi cu zi, a felului cum abordez fiecare moment al zilei și fiecare acțiune.
    Liniștea interioară este mai profundă acum și timpul este gestionat conștient.
    Mulțumesc mult Mely pentru răbdare și încredere, pentru fiecare moment petrecut împreună!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc cu iubirea si recunoștință pt toate informatii pe care le oferi in grupurile gratuite si pentru timpul acordat, pt implicarea si dăruirea ta.Am 🙏😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Mely! O fiinta minunata care daruieste din timpul ei pentru a aduce plusvaloare in vietile oamenilor. Tehnicile ei sunt formidabile, pe mine m-au făcut sa constientizez cat de putin recunoascatoare eram față de toate darurile vieții. Zilnic multumesc oamenilor, lucrurilor, situatiilor, vietii in general si zilnic apar lucruri mai mărețe pentru care pot sa mulțumesc.
    Mulțumesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Recomand acest grup cu multa recunoștință! Este destul de stufos în informații ce se dezvăluie pas cu pas zilnic.Aduce bucurie sufletului !

    RăspundețiȘtergere
  8. Am facut parte din mai multe grupuri create de Mely si recunosc din suflet ca m-a ajutat foarte mult, practicand am inteles ca pot, am indraznit si au inceput sa se schimbe mai multe in viata mea, am capatat incredere si ma descoper. Recomand 💖😙

    RăspundețiȘtergere
  9. Iți mulțumesc cu recunostinta și iubire ptr existenta ta în viata mea, pentru impartasirea informațiilor spirituale, a programelor frumos elaborate, a răbdării de a citi ce am scris. Am avut suficiente Conștientizari ptr care și eu cu mult drag îți mulțumesc. În grupuri suntem aleși și fiecare este oglindă unul altuia. Deci se produc vindecări oricum, Constientizare acum sau mai târziu.
    Te iubesc om frumos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, draga Mely! Iti multumesc ptr toata sustinerea ta, pe toate nivelurile! Alaturi de tine am experimentat stari profunde de relaxare, cunoastere aplicata si trairi unice! Te pup si te imbratisez cu mare drag! Catalina

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti sunt recunoascatoare ca ai aparut in viata mea.. Iti mulțumesc ca mai facut ca inteleg,ca cu iubire si recunostinta pot invinge orice, mulțumesc cu recunostinta si iubire pentru ca imi iau energia pozitia sa primesc partea buna a lucurilor zi de zi cand fac toate technicile pe care mai învățat! Ionela Popa cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitări pentru tot ceea ce faci! Mă bucur ca te-am întâlnit, esti minunată!Ma bucur ca sunt din ce in ce mai mulți oameni care vor sa evolueze, care îi ajuți. Nu este ușor, dar este posibil. Te urmăresc cu mare drag in limita timpului meu. Continuă, este pentru binele tuturor ! Ce pot spune eu: Mulțumesc !Mulțumesc ! Mulțumesc💞🌹😍

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti o femeie puternica, o inspiratie, un model. Apreciez autenticitatea si rabdarea ta. Am fost in grupurile de dezvoltare personala, tehnici spirituale, descarcari theta, din toate am invatat si aplicat lucruri. Informatiile sunt explicate simplu si sunt usor de aplicat. Ai o voce foarte faina pentru meditatii. Ai un suflet mare si se vede ca ajuti din suflet. Ai atins multe vieti si ai ajuns la multe persoane. Esti foarte organizata. Apreciez iti multumesc pentru tot efortul si pentru tot ce faci! <3
    Mult succes! Ioana Chiriac

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pentru toata dăruirea și iubirea cu care n-ai ghidat în această perioadă.Iti sunt recunoscătoare pentru tot, din toate am invatat ceva :sa fiu mai bună,mai rabdatoare, mai iubitoare ,mai tolerantă.Sunt mai calculată,mai ordonată.Esti 8n inter printre noi te iubesc din toata inima.Ioana!����������

    RăspundețiȘtergere
  15. Îți mulțumesc draga mea pentru generozitatea ta. Dăruiești cu atâta iubire, cu atâta promptitudine și atâta ușurință... Tehnicile tale au fost binevenite și mi-au amintit cât de multe cunosc și nu practic. Te îmbrățișez cu multa iubire și ma rog ca Dumnezeu sa te răsplătească! Rozina Cantacuzu

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu sunt de mai puțin timp pe grupurile tale dar mi a fost suficient încât sa mi dau seama ca faci totul cu dăruire, implicare și profesionalism. Muzica ta pentru meditații e fabuloasa,iar descărcările theta healing pe care le faci la fel. Cele șapte tehnici spirituale mi au plăcut foarte mult. Nu făcusem consacrare pana sa te cunosc. Ești un om minunat, vertical și aplicat. De abia aștept sa descopăr practicile feminine.�� Crina

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Mely pt tot ce faci pt toata lumea.Multumesc ca contribui la ridicarea constintei oamenilor prin invataturile tale. Multumesc ca ai rabdare cu toti si ca imparti cunostintele tale cu toti cei ce vor(pe care tu le ai dobindit prin cursuri scump platite).E sigur ca fiecare a invatat mai putin sau mai mult de la tine chiar daca nu spune.Cum spuneai tu:intii trebuie sa oferi ca sa primesti,sa ti luam exemplu si noi.
    Ma bucur ca mi te a scos D zeu in cale !Multumesc pt tot !

    RăspundețiȘtergere