duminică, 3 mai 2020

Practici feminine personale - Luna Mai

Buna dragi femei,
 de data aceasta voi invita doar femeile ca in aceasta luna sa facem impreuna un CERC DE FEMEI.


Scopul acestei grup este de a impartasi cu voi propriile mele practici feminine care le acumelz din anul 2012 cand am inceput Belly Dance. Apoi am inceput sa caut tot felul de informatii despre femeie si am cautat si femei de la care sa invat si eu diferite tehnici feminine.


Invit in acest grup acele femei care doresc sa ne sustinem una pe alta, cu admiratie, cu blandete si acceptare fata de celelalte femei si fata de propria lor calaltorie.

Daca doresti sa faci parte din grupul nostru te invit sa imi scri pe Whatsapp la numarul 0727573431, doresc sa particip la Cercul de feminintate pentru ca am mai multe grupuri active.



3 comentarii:

  1. Draga Mely, iti multumesc cu recunostinta pentru darurile minunate pe care cu multa generozitate ni le faci.
    Am fost in multe din grupurile tale de pe Whatsapp si am inclus in programul meu relaxarea, respiratia constienta, meditatia iar acum , in acest grup am intalnit niste femei minunate alaturi de care am experimenat practicile feminine pe care tu ni le ai dezvaluit intr-un mod atat de natural si firesc..
    Si da, pot sa spun ca am avut niste trairi deosebite, foarte placute si va recomand cu multa caldura cursurile tale, chiar sunt magice!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au placut practicile intalnite in cursul tau, simt mai multa iubire fata de corpul meu, fata mine in general.
    Foarte fain si grupul care s-a format.
    A fost un spatiu sigur, in care am putut imparatasi toate asa cum eram, fara frica de judecata, ne-am inteles una pe alta, ne-am sustinut si ne-am iubit.
    Foarte faine cercurile de femei.
    Multa iubire,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dragă Mely, Mulțumesc cu Recunoștință Universului pentru darurile oferite prin TINE . Ma simt foarte bine in grupurile organizate de tine,ma simt libera in exprimarea sentimentelor,gandurilor. Tot ce faci pt. Noi e super fain. In acest curs m-am conecat cu mine,cu feminitatea mea careia nu-i dădusem atentie cum se cuvine pentru ca nu stiam cum dar acum stiu prin tehnicile predate de tine .
    Multumesc Mely cu Recunoștință pentru timpul acordat. Succes in tot ce faci cu Drag Veronica Iuliana.

    RăspundețiȘtergere