marți, 12 martie 2019

0 schimbare noua/ 0 noua provocare

Buna tuturor,
am ales sa imi schimb viata, sa imi schimb obisnuintele si ma bucur de aceasta decizie.

Pe mine despre sanatate m-a interesat de multi ani si imi place sa studiez despre stil de viata sanatos. Nu am nici o diploma in acest sens insa am citit multe carti, articole si chiar am vorbit cu doctori si am inceput sa inteleg care sunt acele importante schimbari pentru a fi sanatosi.
Eu mananc in general vegetarian, mai fac cateva exceptii pe an sau la recomandarea unei persoane mananc oua sau produsele lactate. Chiar pentru detoxifierea intestinelor este recomandat sa mananci o zi intreaga Kefir, am facut anul trecut asta si mi-a fost destul de greu insa motivatia mea era foarte importanta.

Am luat aceasta decizie de a schimba ceva cu viata mea in momentul in care sanatatea mea a avut de suferit. Asta s-a intamplat in urma stresului si a anumitor excese pe care le-am facut. M-am gandit sa ii multumesc corpului meu ca m-a anuntat de aceste probleme pentru a face mai inteligente alegeri.

Incepand de duminica 10 martie mi-am luat inima in dinti si am inceput sa alerg. Eu nu sunt fan sa alerg, am preferat mereu exercitii cat mai statice sau usoare gen pilates si hatha yoga. Ca niciodata m-am trezit cu o ora inainte de a alerga, asta pentru mine a fost un semn ca asta este de facut.
Nu sunt o persoana matinala asa ca m-am gandit ca ora 9 pentru mine este perfecta de alergat.
Fiindca m-am trezit devreme am avut timp sa caut un program pentru incepatori de alergat si chiar am gasit un program care mi-a placut. Il gasiti aici :http://andreeasava.ro/2017/02/18/plan-de-alergare-pentru-incepatori-de-pe-canapea-la-5-km-cat-ai-clipi/.

M-am simtit atat de bine dupa alergat si am simtit cum multe lucruri se schimba in fiinta mea, inclusiv felul de a gandi si a simti lumea. Chiar sunt uimita ca o schimbare aparent atat de simpla schimba atat de mult.
In aceasta minunata zi, a batut vantul destul de tare, mai ales pe straduta pe care am ales sa alerg si am avut doar o singura secunda ca poate voi raci...insa a zburat foarte repede acest gand si chiar nu am racit.
Urmatoarea zi este cu pauza, am vrut sa ies cu trotineta, aici in Brasov, este la moda sa te plimbi cu trotineta, insa vremea din nou nu a tinut cu mine si am facut doar usoare plimbari.

A venit si ziua de marti, eram entuziasmata ca vine a doua zi de alergat. Cine ma cunoaste stie ca daca ploua sau este o vreme mohorata debea ma dai jos din pat, insa acum eram prea bucuroasa. Am inceput sa caut pe internet la ce sa tin cont atunci cand ninge afara sau este frig afara si totusi vrei sa alergi. Gasiti articolul aici. Pentru ca a trebuit sa ma imbrac mai gros am plecat mai tarziu la alergat insa tot in jurul orei 9. Azi a trebuit sa depasesc recordul de duminica si sa fac inca 2 ture in plus, si le-am simtit
Atat de binevenite erau acele pauze de 2 minute....mai ales ca la sfarsit corpul dadea semne de oboseala.
La fel ca si prima data am mai facut inca o tura in plus de fuga rapida chiar pentru a ajunge mai repede acasa pentru ca eram transpirata.
Sunt bucuroasa de mine si de aceasta schimbare. Am uitat sa va spun, sper sa se vada in imagini...am avut o priveliste minunata de alergat :)




 Soarele care ma inciraja ca este o decizie buna ...sa alerg.

Si un binemeritat mic dejun sanatos :) lapte de hrisca si orez, turmeric, seminte de floarea soearelui, s. de in, s. de dovleac, turmeric si fulgi de ovaz cu ciocolata....

Astazi voi merge la club pentru ora de exercitii cu un kinetoterapeut la ora 17:30.
Cine locuieste in Brasov ma puteti suna.

 PS. Urmatoarea tura de alergat joi.... :)
Va doresc tuturor o zi minunata.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu