marți, 12 martie 2019

Alegeri Varianta lunga sau varianta scurta

Astazi dupa ce am fost la cursul de gimnastica recuperatorie cu acel kinetoterapeut, aveam o alegere de facut sa merg pe jos sau cu autobuzul. Pentru ca este ceva de mers si cu autobuzul fac aproximativ 15 minute si economisesc mult timp, mereu am ales aceasta varianta. Insa astazi am zis in sinea mea, pentru ca am facut schimbari in viata mea este timpul sa fac una noua. In timpul petrecut pe drum am avut tot felul de revelatii pe care daca as fi mers cu autobuzul erau mult mai putine sau poate chiar nu le-as fi avut.
Mi-am adus aminte de filmul "Click" - si cum fiecare din frica ca nu avem TIMP facem tot felul de alegeri si dam repede inainte.
Varianta scurta, in speranta ca vom avea mai mult timp, de multe ori nu ne ofera timp si facem chiar si alegeri care nu ne sunt favorabile.

Astazi personal am avut bucuria de a alege altceva, de a merge pe varianta mai lunga, sa fac o altfel de alegere care nu imi este caracteristica mie ....va invit si pe voi sa alegeti varianta lunga care va poate oferi multiple beneficii. Castigati timp cu voi, sa descoperiti cine sunteti sau sa descoperiti misterele acestei minunate vieti.
Aveti curajul sa va oferiti voua timp cu voi si alegeti sa faceti ceva diferit, ceva nou, ceva care nu va este confortabil sa o faceti.

Succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu