luni, 18 martie 2019

sweet running

Buna dragilor,

imi cerscuze ca nu am mai scris nimic despre evolutia mea cu alergatul, insa viata isi ia si alta turnatura decat cea pe care o vrem noi initial.

am avut de alergat 2 minute si 2 minute mers normal, 6 ture  - pentru mine acest stadiu a fost foarte greu, m-am simtit foarte obosita, am transpirat foarte mult si la ultimile ture alergam ca o babuta care parca bate pasul pe loc :) insa nu m-am lasat si le-am terminat.

urmatoarea zi cand am alergat era la fel ca cea anteriaora, insa am avut o surpriza, sambata, in brasov, ploua usor, cand am plecat de acasa era doar inorat insa aveam geaca de ploaie....pentru ca incepuse ploaia m-am gandit ca nu voi avea timp sa fac toate turele si am improvizat....am facut 2 minute alergat si un minut pauza, aveam indoieli ca corpul meu ma va sustine insa am zis sa vedem ce iese si mare mi-a fost surpriza ca nu am obosit atat de mult ca prima tura de 2 minute de alergat si sunt foarte bucuroasa  de aceasta realizare.

astazi, luni, 18 martie 2019, aveam de alergat 2 minute si mers usor 2 minute insa de data aceasta 8 ture.
La fel aveam indoieli ca voi reusi, chiar ma gandeam ca daca sunt foarte obosita sa fac doar 6 ture, insa corpul meu se pare ca este mai puternic de cat mi-am inchipui si am rezistat cu succes.

Nu am reusit sa tin cel program, pentru ca nu vreau sa am 2 zile pauza, vreau o zi sa alerg si una pauza. Cine stie poate intr-o zi in fiecare zi, chiar mai curand decat imi inchipui pentru ca iubitul meu vrea si el sa alerge, insa ca si mine se trezeste mai greu....si am alerga doar dupa 12 si eu atunci mananc...insa ma gandesc ca maine sa mananc ceva usor de dimineata, niste fructe-mere probabil si dupaia sa alergam :) 
insa asta vedem maine cum va fi.

Va spun sincer a inceput sa imi placa foarte mult sa alerg si am descoperit o gramada de avantaje pentru a face asta, nu doar pentru sanatate, acesta era singurul meu scop. Am descoperit ca corpul meu este mai rezistent decat mi-am inchipuit. Alergatul de dimineata, acel aer curat....hmmm, plamanii mei se bucura mult de acel minunat aer curat. Am inceput sa ma trezesc din ce in ce mai dimineata, chiar daca era vara eu tot pe la 10 ma trezeam :). Multa lume spune ca femeile care alearga au sanii mai mici, insa sincer simt ai mei ca s-au mai implinit, si chiar le place aceasta alergare, cand eram adolescenta tin minte ca ma dureau sanii cand alergam, acum simt cum cresc si se simt liberi :). Am inceput sa devin mai relaxata, mai creativa, am mai multa energie pentru a face mai multe lucruri si vreau sa incerc lucruri noi :)

Va doresc o zi minunata de luni, plina de soare si bucurie in suflet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu