duminică, 11 august 2019

Yoga pantecului - 9 august 2019

Vineri am participat la acest minunat atelier practic de yoga pantecului (Womb Yoga). De mult timp asteptam ca Mihaela Brailescu (foodfairy.ro) sa vina si in Brasov pentru a afla mai multe despre hrana hormonala. Femeile au forte multe dezechilibre din cauza ca nu suntem educate cum sa manancam si ceea ce ne face bine. Un alt factor este si lipsa de miscare (indiferent ca sunt exercitii fizice,pilates,  yoga, dans sau qigong. Bineinteles ca la asta se adauga latura emotionala (care la fel nu ne este explicata si ni se spune ca suntem nebune sau la ciclu :) ). Apoi urmeaza influenta gandurilor-acele ganduri ascunse care le tinem doar pentru noi :).
Si cea mai importanta este practica spirituala (nu este suficient sa crezi in divinitate ci sa si experimentezi divinitatea zilnic). Mi-a placut foarte mult cand in timpul atelierului am facut coneziunea cu iubirea din inima, am coborat la pantecul nostru, la conexiunea cu Mama Pamnt si cu Tatal Cer si apoi continuand cu inima...

Mi-a placut mult sa ma aflu inconjurata de femei, chiar daca unele au manifestat timiditate (eu daca sunt intr-un grup de straine consider ca este mai bine sa te dezlantui ca dupaia e foarte posibil sa nu te mai intalnesti cu ele :) si te vor judeca doar cat esti la curs sau poate la urmatorul curs te vor lua exemplu :).

M-am simtit in largul meu la acest atelier si in largul meu. Multe din acele miscari (yoga pantecului) deja imi sunt cunoscute si chiar le practic in belly dance si in exercitiile de qigong. Mi-a placut sa imi activez atat de mult pantecul incat l-am simtit foarte energizat si chiar excitat. Mi-a placut ca a insistat pe conexiunea cu corpul care sincer imi placefoarte mult, de multe ori fac exercitii speciale pentru pantec,sani si chiar imi fac un masaj (uneori senzual, un fel de a face dragoste cu mine). - la sfarsitul lunii sau in septembrie voi face un grup pentru conexiunea cu senzualitatea si sexualitatea feminina. (daca va fi cerere voi include si barbati).
 Am avut o noapte de veghe, am fost foarte constienta de fiecare sunet si de visul care l-am avut. Atat de mare a fost incarcatura incat a doua zi partenerul meu a facut niste schimbari foarte mari, pe care il tot spuneam sa le faca. 

Si mereu imi place sa aud povestea anotimpurilor legata cu menstruatia :), insa acum am invatat cum sa corelez cu alimentatia. Multumesc.

Apoi am continuat cu mult asteptat subietul despre nutritie hormola (atunci cand sunt probleme feminine) si am mai invatat noi lucruri. Este altceva sa inveti despre nutritie de la o femei care deja face asta si a recomandat la multe femei cum sa se echilibreze hormonal prin alimentatie. 

Iti multumesc Mihaela ca ai decis sa faci acest curs pentru prima data in Brasov si pentru tot ceea ce s-a practicat si pentru noile invataturile.

Tuturor femeilor, va recomand sa faceti yoga pantecului si sa va JUCATI CU PANTECUL VOSTRU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu