marți, 10 septembrie 2019

Asthanga Yoga - 9 sept 2019

Buna tuturor,
revin cu noi informatii.... :)

Ieri am fost la o sedinta de 1:30 minute de Asthanga Yoga

A fost intens si interesant. Eu practic Hatha Yoga, cea cu pozitiile statice si cei care cunosc ambele stiu ca este o diferenta intre cele doua, iar Asthanga Yoga este cu miscari fluide si incordarea abdomenului.
Daca aveti si voi oportunitatea va invit sa mergeti.

Nu stiam ca voi ajunge la o astfel de curs, eu stiam ca se numeste "Half Control" si am zis ca va fi usor...am avut surpriza sa nu fie.

Inceputul cursului a fost asemanator cu pozitiile de  la Salut Soarelui" insa un pic diferit. Eu nu prea practic aceasta tehnica pentru ca este foarte importanta respiratia, unele se fac pe inspiratie, unele pe expiratie si unele pe retentie, insa nu asta e problema mea ci sa le fac destul de repede una dupa alta :).

Dupa aceea au fost niste posturi care mi-au placut si nu a mai fost asa intens. La aceasta parte am simtit cum toate organele sexuale feminine sunt solicitate. Am simtit cum fiecare postura lucra pe ovare, pe abdomenul inferior. Este importanta si pozitia coloanei sa fie mereu dreapta.

Desi la sfarsitul cursului am facut relaxarea finala am ramas in continuare activa si am preferat sa merg acasa pe jos (aproximativ 30 minute) si dupaia m-am mai plimbat cu iubitul meu pentru ca in continuare simteam  ca sunt foarte energizata in interior insa obosita. Am facut un exercitiu pentru conectarea cu inima si apoi m-am pus sa dor...am dormit constienta, adica iepureste :) Si am simtit sa schimb salteua cu podeua pentru a dormi cu spatele drept :)
Azi dimineata pt a mai scapa de febra musculara m-am apucat si am facut asanele speciale pentru perioada ovulatorie in care ma aflu :)

Acest tip de yoga parerea mea este recomand femeilor masculine si celor care au prea multa energie de foc. Eu personal as merge la acest curs de maxim 2 ori pe luna pentru ca este foarte solicitant si chiar am febra musculara la brate si picioare. Imi plac mai mult exercitiile gen pilates sau hatha yoga.



Va trimit un filmulet pentru a va face o idee :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu