marți, 24 septembrie 2019

Celebrarea ECHINOXULUI DE TOAMNA si Soarele in Balanta

Buna dragilor,
nu am mai avut timp de scris pentru ca am participat la multe grupuri atat facute de mine cat si pentru transformarea mea.
As avea atat de multe de spus poate voi reusi sa va spun despre fiecare, insa este important sa fie povestite separat, pentru a nu aparea confuzia.

Ieri, 23 septembrie am CELEBRAT  doua evenimente importante:
1) echinoxul de toamna
- celebrarea tuturor recoltelor #mancarea noastra cea de toate zilele (inclusiv evenimentelor din viata noastra)
- echilibrul dintre zi ( energia masculina, forta, CONSTIINTA) si noapte ( energia feminina, intuitie, UMBRA), aici contribuie si zodia Balanta
- RECUNOSTINTA FATA DE MAMA PAMANT

2) intrarea Soarelui in Balanta
- timp de o luna putem sa ne organizam si sa constientizam ce schimbari sunt necesare pentru a aduce echilibrul in viata noastra (fizic, sufletesc, mental si spiritual)
- timp de o luna o dedicam cupului <3, de a DARUI IUBIRE, ACCEPTARE SI SUSTINERE.
- vom incepe un grup dedicat cuplul divin in data de 28 septembrie 2019 de Luna Noua.

 

Eu am mai celebrat toata ziua cu bucurie in sufletul si in mintea mea. Insa am mai facut ceva special ...o baie cu multe plante adunate de mine....o adevarata transformare dupa.

UMBRA acestui eveniment se manifesta prin stari de tensiune, incordare, melancolie, gandirea la trecut cu regret, furie, frustrare, depresie, pareri de rau, nostalgie etc.

Celebrarea acestui eveniment, prin miscare, dans impreuna cu partenerul, plimbare cu partenerul, vizionat impreuna un film, plimbare in natura, meditatie cu un copac sau pur si simplu stat si meditat in natura va va schimba aceasta stare. Deci de fiecare data cand simtiti ca va pandesc emotii sau ganduri negative faceti oricare din recomandarile de mai sus.

Am avut si un grup dedicat acestui eveniment, daca vrei sa participi la urmatoarele evenimente trimite-mi un mesaj pe whatsapp la nr de telefon 0727573431.

Va doresc o zi minunata de toamna🍃🍂🍁.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu