joi, 26 septembrie 2019

Exercitii fizice + meditatie in tacere

De saptamana trecuta am inceput sa introduc in programul meu:
20 minute sa fac exercitii usoare, cele de incalzire care le faceam si la sport si cateva care activeaza cele 7 chakre si apoi ma pun in pozitia de meditatie
si apoi timp de 40 minute stau si meditez in liniste.
Pentru a face fata provocarilor vietii de zi cu zi dar si pentru a evolua spiritual este indicat sa meditezi minim 1 ora. Atunci acest program in fac de mai multe ori pe zi. Atunci cand am mai putine lucruri de facut in practic si de 3 ori pe zi.
Ma gandeam la faptul ca daca voi face miscare usoara inainte imi va fi greu sa meditez insa a fost chiar invers, facand aceste exercitii am simtit ca mintea si inima au intrat intr-o liniste care apoi s-a transformat in pace si in iubire. Am simtit cum iubirea crestea in mine si cum mi-a fost mai usor sa imi expandez constiinta.

Mi-a placut mult aceasta experienta si am simtit sa impartasesc cu voi aceasta experineta. De aceea va invit si pe voi sa introduceti aceasta mica schimbare in programul vostru, pentru a experimenta si voi.

Inainte de a introduce aceasta schimbare, doar ma puneam in postura de meditatie si meditam, insa incepand acest program am observat diferente care sunt importante. Aceasta metoda este de la Paramahansa Yogananda.

Deci te invit si pe tine pentru a introduce in programul tau putina miscare atat de necesara corpului fizic si apoi meditatia de conexiune fie cu Sinele tau Divin, fie cu intregul Univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu