sâmbătă, 28 septembrie 2019

Femeia sezuala si rebela

Ascultand muzica din calculator in timp ce faceam ordine, am auzit o melodie draga sufletului meu si am inceput sa dansez. Era o muzica tribala in care corpul meu se misca, asa cum simtea el si exact asa cum avea nevoie. Abandonandu-ma in sunetele acei melodii am inceput sa simt cum incep sa ma conectez foarte mult cu arhetipul femeii tribale. Acea parte din femeie, femeia rebela, foartea bine impamantenita, care este conectata cu Mama Pamant.
Astazi din nou am pus muzica de pe calculatorul meu si cand m-am intors din cealalta camera canta o muzica senzuala si din nou am simtit sa dansez. Si asta am si facut, din nou m-am abandonat muzicii si am lasat ca corpul meu sa se miste liber asa cum simte. Si din nou m-am conectat cu femeia senzuala, cea care isi iubeste corpul si este in armonie cu corpul ei. Este vorba de acea femeie care se iubeste pe ea si are incredere in ea. Stie sa isi manifeste senzualitatea intr-un mod armonios atat fata de ea cat si fata de cei din jurul ei.

Am simtit sa va impartasesc cu voi aceasta experienta.
Este usor sa schimbati arhetipurile si sa le manifestati, insa este nevoie sa faceti ceva, altcumva.
Toate arhetipurile sunt in noi, insa unele sunt latente pentru ca circumstantele ne cer sa manifestam doar una sau maxim doua arhetipuri.
La mijlocul lunii octombrie voi face un grup cu arhetipurile feminine din perspectiva tarotului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu